Jesse start een nieuwe uitdaging in coronatijd: Expectations vs. Reality!

, werkgebied

Soliciteer nu!

Iedereen kent de film The Wolf of Wall Street wel, dat beeld van een reusachtig kantoor met honderden werknemers, schreeuwend aan de telefoon, achter hun computer, in een vergadering, apparatuur dat door de lucht vliegt, etc., er is van alles aan de gang, je kunt het zo gek niet bedenken.

Maar in hoeverre is zo een scene nou écht realistisch? Nou is dat niet persé wat ik had verwacht op het kantoor in Capelle a/d IJssel, maar een tussenweg schetst wel een realistisch beeld. Binnen lopen in een kantoor, waar in normale tijden, +/- 150 werknemers werken en dat nu compleet verlaten is op enkele collega’s na, is toch wel onwerkelijk. Het voorstelrondje op mijn eerste dag was aan 5 medewerkers ‘persoonlijk’, op 1,5 meter afstand zwaaien naar je nieuwe collega inclusief een korte introductie aan elkaar. Waar je normaal een dag mee bezig zou zijn als ik iedereen zou willen ontmoeten, is het nu gedaan in 10 minuten. Bij de andere collega’s gebeurde het op afstand, digitaal via teams.

Ondanks de huidige situatie, heeft het team bij DEKRA People mij erg warm ontvangen en heb ik gelukkig(!) het inwerktraject grotendeels op locatie kunnen volbrengen. Uiteraard met inachtneming van de RIVM richtlijnen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik, op ruime afstand, toch een goed beeld heb gekregen bij mijn directe collega’s en de mogelijkheid had om hun in de ogen te kijken. Zoiets kleins is voor mij van grote waarde, startende in een compleet nieuwe rol, bij een compleet nieuw bedrijf en in een compleet nieuwe branche dan waar ik in thuis was.

Waar ik zo goed als heel mijn leven in de Hotellerie heb gewerkt, ben ik begin oktober gestart als Accountmanager bij DEKRA People. In mijn nieuwe rol ga ik mij focussen op “new business”, zowel voor kandidaten als opdrachtgevers, om zo de huidige portefeuille uit te breiden en met DEKRA People verder te kunnen groeien. Ik heb er veel zin en vertrouwen in (zoals je wel kunt zien op de foto) en zal mijn jarenlange ervaring in de Hotellerie en de vaardigheden die ik daar heb ontwikkelt toepassen in mijn rol als accountmanager.

Ben jij of ken jij een goede schadebehandelaar, materieel of letsel, of ben je als opdrachtgever geïnteresseerd in wat ik vanuit DEKRA People voor je kan betekenen? Laat het weten, ik vertel je er graag meer over in een ‘persoonlijk’ digitaal gesprek.

+31 6 25 74 38 68
jesse.kruijs@dekra.com

Soliciteer nu!